شیشه لاکوبل رنگی چیست؟

 شيشه لاکوبل

شيشه هاي رنگي هستند که در طراح داخلي و دکوراسيون بسيار مورد کاربرد قرار مي گيرد. شيشه هاي لاکوبل رنگي در طراحي دکوراسيون داخلي منازل مسکوني و يا محيط کاري به علت بالا بودن تنوع رنگي بيشترين کاربرد را در طراحي داخلي و بيروني ساختمان دارند. شيشه لاکوبل هاي رنگي در موارد بسيار زيادي مورد کاربرد قرار مي گيرد. از جمله موارد کاربرد شيشه هاي لاکوبل مي توان به پوشش ديواري ساختمان ها، شيشه ي حمام هاي شيشه اي، در آشپز خانه ها، چيدمان اتاق خواب ها، ميز هايي با رويه اي شيشه اي، دکوراسيون و طراحي داخلي انواع فروشگاه ها، جدا کننده ها مانند پارتيشن ها در ادارات و منازل، در آينه هاي رنگي و زيبا و هم چنين در شيشه هايي که قابل چاپ هستند و مي توان هر تصوير دلخواه را که قادر به چاپ تصوير هستند اشاره نمود.
شيشه لاكوبل رنگي با رنگ هاي زيبا حالتي از يک رنگين كمان مي سازد كه جهت محيط هاي كوچک و مراكز اداري تجاري بسيار كاربرد دارد. شيشه رنگي لاكوبل مورد توجه صنايع مبلمان و دكوراسيون داخلي بوده و براي ساخت ميز و پارتيشن مورد استفاده قرار مي گيرد و همچنين جهت دكوراسيون دفاتر اداري، رستوران، فروشگاه، آشپزخانه، حمام و محيط مسكوني بسيار زيبا مي باشد.
اين نوع شيشه در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم بوده و از نفوذ رطوبت به ديوار و لايه هاي ديگر نيز جلوگيري مي نمايد. درضمن رنگ هاي استفاده شده در اين نوع شيشه از نوع شيميايي نبوده و باعث آلودگي محيط نخواهد شد. يك نوع لايه پولي پروپيلن در پشت اين شيشه استفاده شده كه باعث جلوگيري از شكست و ريختن شيشه شده و همچنين در مقابل ضربه و رطوبت شيشه را مقاوم مي سازد.
موارد استفاده شيشه هاي لاکوبل
شيشه هاي لاکوبل به عنوان جداکننده و پارتيشن در فضاهاي اداري و همچنين بخش هايي از فضاي مسکوني مانند جدا کردن آشپزخانه از فضاي نشيمن، حمام هاي شيشه اي، ميزهاي شيشه اي، آينه هاي دکوراتيو رنگي ،دکوراسيون فروشگاه ها، چيدمان اتاق خواب و …. مورد استفاده قرار مي گيرند. همچنين اين شيشه ها قابليت پرينت هر تصويري که مد نظرتان است را دارند.
شيشه هاي لاکوبل به دو گروه تقسيم مي شوند :
گروه نخست شيشه لاکوبل رنگي که يک رو نما هستند و نور را از خود عبور نمي دهند و بيشتر در محيط هاي داخلي از آنها استفاده مي شود و جايگزين خوبي براي کاغذ ديواري است و به صورت پوشش هاي داخلي در طراحي دکوراسيون داخلي از آنها استفاده مي شود و از ويژگي اين شيشه هاي دکوراتيو به قابل شستشو بودن، عدم آسيب پذيري و ضدخش بودن آن ها مي توان اشاره کرد. گروه دوم شيشه رنگي هاي ترنسپرنت که نور را از خود عبور مي دهند و از اکثرا در نماهاي بيروني ساختمان پاسيو ها، نورگير ها و آينه کاري هاي داخلي بناهاي سنتي بهره گرفته مي شود و داراي گستره رنگي کمتري در مقايسه با شيشه لاکوبل رنگي مي باشند.
 
براي سفارش انواع شيشه رنگي لاکوبل و آگاهي از قيمت شيشه لاکوبل رنگي با اردلان گلس تماس بگيريد.