5 روش ساده برای خرید بهترین سیستم دوربین مداربسته

متاسفانه اينکه در اين بازار چنين اتفاقي بيوفتد بسيار محتمل است، ولي با رعايت چند نکته ساده احتمال افتادن چنين اتفاقي به مراتب کمتر مي شود.


    1 ممکن است چه اتفاقاتي بيوفتد؟
    2 چطور از کلاهبرداري جلوگيري کنم؟
   

ممکن است چه اتفاقاتي بيوفتد؟

    پر احتمال ترين موضوع گرفتن پول بيش از حد بابت يک سيستم مداربسته است. در اين حالت شما بابت محصولي که ارزشي مشخص دارد به مراتب بيش از ارزش آن پول داده ايد.
    يکي از احتمالات ديگرکه در مرکزفروش دوربين مداربسته ممکن است مواجه شويد  متعهد نماندن فروشنده يا مجري به خدمات پس از فروش است. شايد در ابتدا اين موضوع مهم به نظر نرسد اما خدمات پس از فروش تجهيزات مداربسته يا حفاظتي بخش بسيار مهمي از محصول را شامل مي شود.
    دادن مشاوره جهت دار نيز روش ديگري که ممکن است منافع شما را به خطر بياندازد. در اين صورت فروشنده تنها محصولي را به شما معرفي مي کند که در راستاي منافع خود است يا طراحي سيستم را به نحوي انجام مي دهد که اجراي آن سود بيشتري را عايدش کند.

چطور از کلاهبرداري جلوگيري کنم؟

با داشتن کمي اطلاعات اوليه قبل از رفتن به مراکز فروش دوربين مداربسته ميتوانيد احتمال چنين اتفاقاتي را به مراتب کمتر کنيد. در انتخاب خود سعي کنيد طبق مراحل زير عمل کنيد:

    از خريد جنس متفرقه دوري کنيد: استعلام قيمت بيشتر تجهيزات متفرقه تقريبا غير ممکن است. کشور توليد کننده و اطلاعات فني اين محصولات نيز معمولا به صورت اشتباهي به شما داده مي شود. اين موضوع باعث خواهد شد شما مبلغي به مراتب بالاتر از ارزش واقعي محصول پرداخت کنيد.
    از فروشنده خود ليست قيمت بخواهيد: گرفتن ليست قيمت در مرحله اول شما را مطمئن مي کند که اين محصول را دقيقا به قيمتي مي خريد که بقيه مشتريان اين شرکت ميخرند. از طرف ديگر اين کار به شما امکان انتخاب محصولات بيشتر و کسب اطلاعات دقيقتر در مورد محصول را مي دهد.
    مدل دوربين را در اينترنت جست و جو کنيد: براي به دست اوردن اطلاعات دقيقتر در رابطه با محصول مدل آن را در اينترنت جست و جو کنيد. در رابطه با محصولات برندهاي معتبر اين کار هميشه به دريافت حجم بالايي از اطلاعات منجر خواهد شد. در رابطه با محصولات متفرقه احتمالا شما نهايتا با تعدادي وبسايت داخلي برخورد خواهيد کرد.
    از فروشگاه ها يا شرکتهاي معتبردر مراکزفروش دوربين مداربسته خريد کنيد: اعتبار يک سرمايه است که صاحب آن به راحتي آن را به ريسک نخواهد انداخت. شرکت ها يا فروشگاه هاي معتبر تلاش بيشتري براي پايبند بودن به تعهدات خود مي کنند پس با وجود اينکه شما هزينه بالاتري را براي دريافت خدمات از آنها پرداخت مي کنيد، اما از طرفي خدمات پس از فروش بهتري هم دريافت مي کنيد.
    پيش از گرفتن مشاوره کمي اطلاعات عمومي در رابطه با سيستم مداربسته به دست آوريد: گرفتن مشاوره از فروشنده شايد نتواند دقيقا نياز شما را برطرف کند. هميشه اين احتمال وجود خواهد داشت که فروشنده به شما مشاوره اي جهت دار بدهد، پس سعي کنيد قبل از گرفتن مشاوره حتما اطلاعات خود را نيز افزايش دهيد.