بیلبورد خورشیدی

 این گونه بیلبورد‌ها با استفاده از انرژی خورشیدی و ذخیره آن توانایی روشنایی کامل در طول شب را داشته و مناسب برای مناطقی است که دسترسی به برق شهری محدودیت داشته باشد و استفاده از این انرژی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. بهترین روش برای تامین برق مورد نیاز برای تامین روشنایی بیلبورد‌ها مخصوصا بیلبوردهای بین راهی بدلیل حذف هزینه‌های انتقال برق تا بیلبورد روش تامین برق از خورشید و استفاده از پرژکتور LED و یا لامپ کم مصرف است.

مزایای استفاده از پنل خورشیدی شارپ
با توجه به اینكه اكنون شارپ به عنوان سلطان صنعت برق خورشیدی با سیستمی كارآمد و مقرون به صرفه در دنیا شهرت دارد،پانل‌های خورشیدی شارپ با 25 سال گارانتی می‌توانند برای كاربران،ضریب اطمینان بالایی حاصل كنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی sharpusa ،نظر به اینكه استفاده از انرژی خورشیدی در دنیا به عنوان یك انرژی پاك رو به افزایش است،با استفاده از توان قابل اطمینان و بازدهی بسیار مطلوب پنل خورشیدی شارپ می‌توان مصرف انرژی برق را در محیط‌های مسكونی و صنعتی كاهش داد و در نهایت منجر به پس انداز نقدینگی در هر ماه شد.
حفاظت از محیط زیست،مورد مهم دیگری است كه در استفاده از این پانل‌ها به عنوان یك منبع پاك و تجدیدپذیر انرژی در نظر گرفته شده است

منبع: سولار صنعت پارسیان